Új Magyarország

GINOP 4.1.4.-19

A PÓLÓTRANSZ Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság sikeresen

pályázott napelemes rendszer telepítésére a 7631 Pécs, Kemény Zsigmond utca 98. című,

19468 helyrajzi számú telephelyén.

A „Napelemes rendszer telepítése a PÓLÓTRANSZ Kft.-nél” című, GINOP-4.1.4-19-2020-

02945 azonosító számú projekt a Széchenyi 2020 program keretében a Gazdaságfejlesztési és

Innovációs Operatív Program keretén belül a „Megújuló energia használatát,

energiahatékonyság növelését célzó épületenergetikai fejlesztések támogatása” című pályázati

kiírás keretében valósul meg. A projekt az Európai Regionális Fejlesztési Alapból és hazai

központi költségvetési előirányzatból 8,46 millió forint értékű vissza nem térítendő, 55 %

intenzitású támogatásban részesült.

A megvalósítás során 49,6 kWp teljesítményű napelemes rendszer telepítése valósul meg. A

projekt tervezett fizikai befejezésének ideje 2022.09.30.

 

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Alap

társfinanszírozásával valósult meg.

 

 

 

 

 

 

 

GINOP-1.2.14-20

A PÓLÓTRANSZ Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság sikeresen

pályázott munkaruházat gyártási tevékenységének komplex fejlesztésére a 7631 Pécs,

Kemény Zsigmond utca 98. című, 19468 helyrajzi számú telephelyén.

 

A „Divat és Dizájnipari mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési

kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatása” című, GINOP-1.2.14-20-

2021-00113 azonosító számú projekt a Széchenyi 2020 program keretében a

Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program keretén belül a „Divat és Dizájnipari

mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való

alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatása” című pályázati kiírás keretében valósul meg.

 

A projekt az Európai Regionális Fejlesztési Alapból és hazai központi költségvetési

előirányzatból 127,2 millió forint értékű vissza nem térítendő, 70 % intenzitású támogatásban

részesült. A megvalósítás során csarnok gyártóterület átalakítására és korszerűsítésére, beltéri

világítás korszerűsítésre kerül sor, valamint 2 darab printer, 1 darab előkezelőgép, 5 darab

hímzőgép, 3 darab hőalagút, 2 darab porozó berendezés, 1 notebook és 6 asztali számítógép

kerül beszerzésre. A projekt tervezett fizikai befejezésének ideje 2022.03.31.

 

 

 

 

 

Eszközbeszerzés és informatikai fejlesztés a Pólótransz Kft-nél.

 

Projekt neve: Eszközbeszerzés és informatikai fejlesztés a Pólótransz Kft-nél

 

Projekt leírás: A Pólótransz Kft-nél a GOP-2009-2.1.1/A jelű pályázat keretében az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával eszközbeszerzés valósult meg. A pályázó beszerzett 1 db be 1206 bc wp 1p230v pc vezérléssel, 1 db bes-os üzemeltető szoftvert, 1 db be100 programkészítő szoftvert, 1 db sapkázó berendezést, 1 db bordür ráma komplettet, 1 db usb portot, 6 db microsoft windows 7-et, 1 db crm ügyfélnyilvántartó szoftvert, 5 db microsoft office 2007 small –t, 1 db corel draw anniversary edition-t, 1 db webshop szoftvert, 1 db RICOH AF 5560C színes másológépet, 1 db HP Pavilion dv5-1199el special edition notebookot, 1 db PC konfigurációt, 1 db corel draw grafikai alkalmazásra optimalizált számítógép konfigurációt 14.375.715 forint támogatás segítségével.

 

Kedvezményezett neve és elérhetősége: Pólótransz Kft., 7632 Pécs, Siklósi út 2.

 

Közreműködő szervezet neve és elérhetősége: MAG – Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt.,

Postacím: 1539 Budapest, Postafiók: 684., Székhely: 1139 Budapest, Váci út 83.

www.nfu.hu

www.magzrt.hu

 

Kedvezményezett neve: Pólótransz kft. (7631 Pécs, Kemény Zsigmond u. 98.)

Projekt címe: A PÓLÓTRANSZ KFT.VERSENYKÉPESSÉGÉNEKNÖVELÉSE ADAPTÍVTECHNOLÓGIAIINNOVÁCIÓ RÉVÉN

Szerződött támogatás összeg: 9,62 millió Forint

Projekt azonosító száma: GINOP-2.1.8-17-2017-01253

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GYÁRTÁSKAPACITÁS NÖVELÉS ÉS TECHNOLÓGIAI FEJLESZTÉS A PÓLÓTRANSZ KFT.-NÉL

 

  • a kedvezményezett neve, Pólótransz Kft
  • a projekt címe: GYÁRTÁSKAPACITÁS NÖVELÉS ÉS TECHNOLÓGIAI FEJLESZTÉS A PÓLÓTRANSZ KFT.-NÉL
  • a szerződött támogatás összege: 15974 526 Ft, hitel összege: 26624 212 Ft
  • a támogatás mértéke: vissza nem térítendő támogatás: 30%, hitel: 50%
  • a projekt tartalmának bemutatása: Jövőbeni céljaink elérése érdekében, nélkülözhetetlen a fejlesztés, főleg a meglévő géppark kapacitásainak bővítése, új gépek beszerzése, infrastrukturális fejlesztések kivitelezése. Beruházásunk alapja a beszerezni kívánt nyomógépek, ezek segítségével megduplázzuk az aktuális kapacitásainkat. A projekt fő célja, hogy növelni tudjuk a kapacitásainkat ezáltal nyithatunk olyan hazai és külföldi vállalkozások felé, akiket eddig nem tudtunk kiszolgálni a kapacitáshiány miatt

Beszerzett eszközök:M&R radicure D 60/10, M&R sportsman 2020 12/10, Csavarmentes polcrendszer, Kompresszor, M&R red chili 2024 (3 db), Doosan LEDD dupla raklap felrakó, PHP 45 V 2 A oversize (2 db), PHP 45 V 2 A kétasztalos

 

  • a projekt tervezett befejezési dátuma: 2019.05.30.
  • projekt azonosító száma:GINOP-1.2.3-8-3-4-16-2017-00308

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2017/05/18
PÓLÓTRANSZ Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
GINOP-5.3.2-16-2016-00401
RUGALMAS FOGLALKOZTATÁSI RENDSZER BEVEZETÉSE A PÓLÓTRANSZ KFT.-NÉL
A Pólótransz Kft. 1998 óta foglalkozik emblémázható felsőruházati és munkaruházati termékekkel valamint
üzleti- és reklámajándéktárgyak gyártásával és forgalmazásával. A cég 2012 októberében összeolvadt az
XL Print Stúdióval, ezáltal tevékenységi körük kibővült nagyformátumú nyomtatással, valamint különböző
nyomdai munkák készítésével. Jelenleg 12 féle terméktípust és szolgáltatást kínálnak ügyfeleiknek, ezek a
következőek: promóciós ruházat, üzleti- és reklámajándék, emblémázás, dekorációk (molinó, zászló stb.),
munkaruházat, munkavédelem, nyakpántok, karszalagok, papírtáskák, nyomdai munkák, mobil
reklámeszközök, grafikai tervezés. A reklámtárgyak piacát elsősorban a távol-keleti gyártók uralják, mivel
olcsó termékeket állítanak elő. Ezen a rendkívül telített piacon a Polótransz Kft-nek sikerült vezető helyet
kivívnia magának a Dél-Dunántúli régióban. Stratégiájuk, hogy a legmagasabb minőségű, márkás
termékeket a legkedvezőbb áron biztosítsák partnereik számára. Az általuk képviselt márkák a nemzetközi
piac legnagyobb pamutruházatot gyártó cégeinek termékei. Szolgáltatásaikat, termékeiket elsősorban
gazdálkodó szervezetek, tehát cégek és intézmények felé értékesítik, de viszonteladó partnereiken keresztül
is elérhető választékuk. Céljuk, hogy jót és jól szolgáltassanak, ezért szívesen részt vállalnak a teljes
folyamatban, az ötletadástól a kivitelezésig. Német, osztrák, partnerekkel rendelkeznek. Vállalatirányítási
rendszer bevezetését tervezik, valamint nyitni szeretnének további külföldi piacok felé.
A cég német, osztrák, partnerekkel rendelkeznek. Vállalatirányítási rendszer bevezetését tervezik, valamint
nyitni szeretnének további külföldi piacok felé. Fő célkitűzés, hogy a vállalkozás képes legyen az új
technológiákkal folyamatosan lépést tartani, és olyan szoftveres fejlesztések megvalósítása, mely
nemzetgazdasági szinten is értéket teremt. A 2012-ben elért árbevétel még alig haladta meg a 280 millió Ft-
ot, melyet a 2015-es év teljesítménye jelentősen túlszárnyal 550 millió Ft-ot elérő árbevétellel. A felmérés
időpontjában 22 fő munkavállaló hagyományos foglalkoztatási formában heti 40 órás, napi 8 órás
munkarendben látja el a feladatát. A rugalmas foglalkoztatási lehetőségek feltérképezését célzó átvilágítás
teljes folyamatában (elsősorban a vezetői és munkavállalói interjúk, a vezetői kérdőívek és a munkavállalói
kérdőívek értékelése alapján) a vállalkozás életében a rugalmas foglalkoztatással kapcsolatban az alábbi
megállapítások és problématerületek rajzolódtak ki: Az egyenetlen munkaterhelés általánosan jellemző a
vállalkozás működésére, a hagyományos foglalkoztatási forma nem biztosítja a kellő rugalmasságot. Szintén
nem megkerülhető probléma, hogy a távmunka végzéshez szükséges eszköz és infrastruktúra jelenleg nem
biztosított.

A felmérés időpontjában 22 fő munkavállaló hagyományos foglalkoztatási formában heti 40 órás, napi 8 órás
munkarendben látja el a feladatát. Az új munkavállalók felvételével a szervezet foglalkoztatotti létszáma
tovább emelkedik, a fejlesztés megtörténtekor a munkavállalói létszám 23 fő lesz, a fejlesztés 11 átalakított
munkakört betöltő munkavállalót-, a képzési és tanácsadási tevékenységek a teljes munkavállalói létszámot
érintik, 7 munkavállaló munkakörének munka idejét a munkáltató 3 havi munkaidő keret kialakításával napi
törzsidő megjelölésével határozza meg, 4 munkavállaló esetében távmunkára való átalakítás lehetséges. Az
átalakítási terv 9 munkakörben 11 fő munkavállalót érint, összesen 2 típusú rugalmas foglalkoztatási formára
történő átalakításra tesz javaslatot 1 új munkavállaló 3 havi munkaidő keretben történő alkalmazásával.
A jelenlegi szervezeti kultúrában nem, vagy csak egyedi esetekben működik a rugalmas munkavégzés, a
cégvezetők elkötelezettek a rugalmas munkavégzés lehetőségének bevezetése iránt. Mivel a külső piaci
helyzettől függően az egyenetlen munkaterhelés általánosan jellemző a vállalkozás működésére, a
hagyományos foglalkoztatási forma nem biztosítja a kellő rugalmasságot. Az egyes funkcionális részlegek
közti munkamegosztás (például a gyártás és az értékesítés között) nem teljesen gördülékeny, ami
nehezítheti a rugalmas foglalkoztatás bevezetését, illetve folyamatos problémát jelent a szakképzett
munkaerő hiánya egyes területeken (pl. szakképzett szitanyomó).
A rugalmas foglalkoztatási formák bevezetéséhez az alábbi költségtételekkel számolunk: 12 tanácsadói nap
igénybe vétele, mely fejlesztés célja, hogy a rugalmas formák bevezetése elfogadottá váljon a teljes
munkavállalói közösség számára és beépüljön a vállalkozás szervezeti kultúrájába valamint hosszú távon
fennmaradjon. Ennek érdekében munkajogi és pénzügyi téren megtörténik a szervezeti dokumentáció
kialakítása, Hr politikában rögzítjük a rugalmas formák illeszkedését a szervezet egészéhez és
összehangoljuk a vállalati stratégiával, illetve IT tanácsadás biztosítja az informatikai háttér
használhatóságát.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege: 10 012 181 Forint.
A projekt fizikai befejezésének dátuma: 2018.05.17.

2017/05/18

 PÓLÓTRANSZ Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság


 GINOP-5.3.2-16-2016-00401

 RUGALMAS FOGLALKOZTATÁSI RENDSZER BEVEZETÉSE A PÓLÓTRANSZ KFT.-NÉL

 

 A Pólótransz Kft. 1998 óta foglalkozik emblémázható felsőruházati és munkaruházati termékekkel valamintüzleti- és reklámajándéktárgyak gyártásával és forgalmazásával. A cég 2012 októberében összeolvadt azXL Print Stúdióval, ezáltal tevékenységi körük kibővült nagyformátumú nyomtatással, valamint különbözőnyomdai munkák készítésével. Jelenleg 12 féle terméktípust és szolgáltatást kínálnak ügyfeleiknek, ezek akövetkezőek: promóciós ruházat, üzleti- és reklámajándék, emblémázás, dekorációk (molinó, zászló stb.),munkaruházat, munkavédelem, nyakpántok, karszalagok, papírtáskák, nyomdai munkák, mobilreklámeszközök, grafikai tervezés. A reklámtárgyak piacát elsősorban a távol-keleti gyártók uralják, mivelolcsó termékeket állítanak elő. Ezen a rendkívül telített piacon a Polótransz Kft-nek sikerült vezető helyetkivívnia magának a Dél-Dunántúli régióban. Stratégiájuk, hogy a legmagasabb minőségű, márkástermékeket a legkedvezőbb áron biztosítsák partnereik számára. Az általuk képviselt márkák a nemzetközipiac legnagyobb pamutruházatot gyártó cégeinek termékei. Szolgáltatásaikat, termékeiket elsősorbangazdálkodó szervezetek, tehát cégek és intézmények felé értékesítik, de viszonteladó partnereiken keresztülis elérhető választékuk. Céljuk, hogy jót és jól szolgáltassanak, ezért szívesen részt vállalnak a teljesfolyamatban, az ötletadástól a kivitelezésig. Német, osztrák, partnerekkel rendelkeznek. Vállalatirányításirendszer bevezetését tervezik, valamint nyitni szeretnének további külföldi piacok felé.A cég német, osztrák, partnerekkel rendelkeznek. Vállalatirányítási rendszer bevezetését tervezik, valamintnyitni szeretnének további külföldi piacok felé. Fő célkitűzés, hogy a vállalkozás képes legyen az újtechnológiákkal folyamatosan lépést tartani, és olyan szoftveres fejlesztések megvalósítása, melynemzetgazdasági szinten is értéket teremt. A 2012-ben elért árbevétel még alig haladta meg a 280 millió Ft-ot, melyet a 2015-es év teljesítménye jelentősen túlszárnyal 550 millió Ft-ot elérő árbevétellel. A felmérésidőpontjában 22 fő munkavállaló hagyományos foglalkoztatási formában heti 40 órás, napi 8 órásmunkarendben látja el a feladatát. A rugalmas foglalkoztatási lehetőségek feltérképezését célzó átvilágításteljes folyamatában (elsősorban a vezetői és munkavállalói interjúk, a vezetői kérdőívek és a munkavállalóikérdőívek értékelése alapján) a vállalkozás életében a rugalmas foglalkoztatással kapcsolatban az alábbimegállapítások és problématerületek rajzolódtak ki: Az egyenetlen munkaterhelés általánosan jellemző avállalkozás működésére, a hagyományos foglalkoztatási forma nem biztosítja a kellő rugalmasságot. Szinténnem megkerülhető probléma, hogy a távmunka végzéshez szükséges eszköz és infrastruktúra jelenleg nembiztosított.
A felmérés időpontjában 22 fő munkavállaló hagyományos foglalkoztatási formában heti 40 órás, napi 8 órásmunkarendben látja el a feladatát. Az új munkavállalók felvételével a szervezet foglalkoztatotti létszámatovább emelkedik, a fejlesztés megtörténtekor a munkavállalói létszám 23 fő lesz, a fejlesztés 11 átalakítottmunkakört betöltő munkavállalót-, a képzési és tanácsadási tevékenységek a teljes munkavállalói létszámotérintik, 7 munkavállaló munkakörének munka idejét a munkáltató 3 havi munkaidő keret kialakításával napitörzsidő megjelölésével határozza meg, 4 munkavállaló esetében távmunkára való átalakítás lehetséges. Azátalakítási terv 9 munkakörben 11 fő munkavállalót érint, összesen 2 típusú rugalmas foglalkoztatási formáratörténő átalakításra tesz javaslatot 1 új munkavállaló 3 havi munkaidő keretben történő alkalmazásával.A jelenlegi szervezeti kultúrában nem, vagy csak egyedi esetekben működik a rugalmas munkavégzés, acégvezetők elkötelezettek a rugalmas munkavégzés lehetőségének bevezetése iránt. Mivel a külső piacihelyzettől függően az egyenetlen munkaterhelés általánosan jellemző a vállalkozás működésére, ahagyományos foglalkoztatási forma nem biztosítja a kellő rugalmasságot. Az egyes funkcionális részlegekközti munkamegosztás (például a gyártás és az értékesítés között) nem teljesen gördülékeny, aminehezítheti a rugalmas foglalkoztatás bevezetését, illetve folyamatos problémát jelent a szakképzettmunkaerő hiánya egyes területeken (pl. szakképzett szitanyomó).A rugalmas foglalkoztatási formák bevezetéséhez az alábbi költségtételekkel számolunk: 12 tanácsadói napigénybe vétele, mely fejlesztés célja, hogy a rugalmas formák bevezetése elfogadottá váljon a teljesmunkavállalói közösség számára és beépüljön a vállalkozás szervezeti kultúrájába valamint hosszú távonfennmaradjon. Ennek érdekében munkajogi és pénzügyi téren megtörténik a szervezeti dokumentációkialakítása, Hr politikában rögzítjük a rugalmas formák illeszkedését a szervezet egészéhez ésösszehangoljuk a vállalati stratégiával, illetve IT tanácsadás biztosítja az informatikai háttérhasználhatóságát.

 

 Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege: 10 012 181 Forint.


 A projekt fizikai befejezésének dátuma: 2018.05.17.

 

Tovább az új oldalra Maradok a régi oldalon