Válasszon egy pályázatot a listából:

GINOP-8.3.5-18 - MIKRO- kis- és középvállalkozások technológiai korszerűsítése célú hitelprogram

GINOP-1.2.14-20 A PÓLÓTRANSZ KFT. MUNKARUHÁZAT-GYÁRTÁSI TEVÉKENYSÉGÉNEK KOMPLEX FEJLESZTÉSE

A PÓLÓTRANSZ Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság sikeresen pályázott munkaruházat gyártási tevékenységének komplex fejlesztésére a 7631 Pécs, Kemény Zsigmond utca 98. című, 19468 helyrajzi számú telephelyén.

A „A PÓLÓTRANSZ KFT. MUNKARUHÁZAT-GYÁRTÁSI TEVÉKENYSÉGÉNEK KOMPLEX FEJLESZTÉSE” című, GINOP-1.2.14-20-2021-00113 azonosító számú projekt a Széchenyi 2020 program keretében a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program keretén belül a „Divat és Dizájnipari mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatása” című pályázati kiírás keretében valósul meg.

A projekt az Európai Regionális Fejlesztési Alapból és hazai központi költségvetési előirányzatból 127,2 millió forint értékű vissza nem térítendő, 70 % intenzitású támogatásban részesült. A megvalósítás során csarnok gyártóterület átalakítására és korszerűsítésére, beltéri világítás korszerűsítésre kerül sor, valamint 2 darab printer, 1 darab előkezelőgép, 5 darab hímzőgép, 3 darab hőalagút, 2 darab porozó berendezés, 1 notebook és 6 asztali számítógép kerül beszerzésre. 

A projekt tervezett fizikai befejezésének ideje: 2022.02.10.

GINOP-4.1.4-19-2020-02945 - Napelemes rendszer telepítése a PÓLÓTRANSZ Kft.-nél

A PÓLÓTRANSZ Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság sikeresen pályázott napelemes rendszer telepítésére a 7631 Pécs, Kemény Zsigmond utca 98. című, 19468 helyrajzi számú telephelyén. A „Napelemes rendszer telepítése a PÓLÓTRANSZ Kft.-nél” című, GINOP-4.1.4-19-2020-02945 azonosító számú projekt a Széchenyi 2020 program keretében a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program keretén belül a „Megújuló energia használatát, energiahatékonyság növelését célzó épületenergetikai fejlesztések támogatása” című pályázati kiírás keretében valósul meg. A projekt az Európai Regionális Fejlesztési Alapból és hazai központi költségvetési előirányzatból 8,46 millió forint értékű vissza nem térítendő, 55 % intenzitású támogatásban részesült. A megvalósítás során 49,6 kWp teljesítményű napelemes rendszer telepítése valósul meg.

A projekt fizikai befejezésének ideje: 2021.12.16.

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Alap társfinanszírozásával valósult meg.

GINOP-1.2.3-8-3-4-16-2017-00308 - GYÁRTÁSKAPACITÁS NÖVELÉS ÉS TECHNOLÓGIAI FEJLESZTÉS A PÓLÓTRANSZ KFT.-NÉL

GYÁRTÁSKAPACITÁS NÖVELÉS ÉS TECHNOLÓGIAI FEJLESZTÉS A PÓLÓTRANSZ KFT.-NÉL

A kedvezményezett neve: Pólótransz Kft
A projekt címe: GYÁRTÁSKAPACITÁS NÖVELÉS ÉS TECHNOLÓGIAI FEJLESZTÉS A PÓLÓTRANSZ KFT.-NÉL
A szerződött támogatás összege: 15974 526 Ft, hitel összege: 26624 212 Ft
A támogatás mértéke: vissza nem térítendő támogatás: 30%, hitel: 50%
A projekt tartalmának bemutatása: Jövőbeni céljaink elérése érdekében, nélkülözhetetlen a fejlesztés, főleg a meglévő géppark kapacitásainak bővítése, új gépek beszerzése, infrastrukturális fejlesztések kivitelezése. Beruházásunk alapja a beszerezni kívánt nyomógépek, ezek segítségével megduplázzuk az aktuális kapacitásainkat. A projekt fő célja, hogy növelni tudjuk a kapacitásainkat ezáltal nyithatunk olyan hazai és külföldi vállalkozások felé, akiket eddig nem tudtunk kiszolgálni a kapacitáshiány miatt
Beszerzett eszközök: M&R radicure D 60/10, M&R sportsman 2020 12/10, Csavarmentes polcrendszer, Kompresszor, M&R red chili 2024 (3 db), Doosan LEDD dupla raklap felrakó, PHP 45 V 2 A oversize (2 db), PHP 45 V 2 A kétasztalos

A projekt tervezett befejezési dátuma: 2019.05.30.
Projekt azonosító száma: GINOP-1.2.3-8-3-4-16-2017-00308

GINOP-2.1.8-17-2017-01253 - Eszközbeszerzés és informatikai fejlesztés a Pólótransz Kft-nél

Projekt neve: Eszközbeszerzés és informatikai fejlesztés a Pólótransz Kft-nél

Projekt leírás: A Pólótransz Kft-nél a GOP-2009-2.1.1/A jelű pályázat keretében az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával eszközbeszerzés valósult meg. A pályázó beszerzett 1 db be 1206 bc wp 1p230v pc vezérléssel, 1 db bes-os üzemeltető szoftvert, 1 db be100 programkészítő szoftvert, 1 db sapkázó berendezést, 1 db bordür ráma komplettet, 1 db usb portot, 6 db microsoft windows 7-et, 1 db crm ügyfélnyilvántartó szoftvert, 5 db microsoft office 2007 small –t, 1 db corel draw anniversary edition-t, 1 db webshop szoftvert, 1 db RICOH AF 5560C színes másológépet, 1 db HP Pavilion dv5-1199el special edition notebookot, 1 db PC konfigurációt, 1 db corel draw grafikai alkalmazásra optimalizált számítógép konfigurációt 14.375.715 forint támogatás segítségével.

Kedvezményezett neve és elérhetősége: Pólótransz Kft., 7632 Pécs, Siklósi út 2.

Közreműködő szervezet neve és elérhetősége: MAG – Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt.,
Postacím: 1539 Budapest, Postafiók: 684., Székhely: 1139 Budapest, Váci út 83.
www.nfu.hu
www.magzrt.hu

Kedvezményezett neve: Pólótransz kft. (7631 Pécs, Kemény Zsigmond u. 98.)
Projekt címe: A PÓLÓTRANSZ KFT.VERSENYKÉPESSÉGÉNEKNÖVELÉSE ADAPTÍVTECHNOLÓGIAIINNOVÁCIÓ RÉVÉN
Szerződött támogatás összeg: 9,62 millió Forint
Projekt azonosító száma: GINOP-2.1.8-17-2017-01253

GINOP-5.3.2-16-2016-00401 - RUGALMAS FOGLALKOZTATÁSI RENDSZER BEVEZETÉSE A PÓLÓTRANSZ KFT.-NÉL

A Pólótransz Kft. 1998 óta foglalkozik emblémázható felsőruházati és munkaruházati termékekkel valamint üzleti- és reklámajándéktárgyak gyártásával és forgalmazásával. A cég 2012 októberében összeolvadt az XL Print Stúdióval, ezáltal tevékenységi körük kibővült nagyformátumú nyomtatással, valamint különbözőnyomdai munkák készítésével. Jelenleg 12 féle terméktípust és szolgáltatást kínálnak ügyfeleiknek, ezek a következőek: promóciós ruházat, üzleti- és reklámajándék, emblémázás, dekorációk (molinó, zászló stb.),munkaruházat, munkavédelem, nyakpántok, karszalagok, papírtáskák, nyomdai munkák, mobilreklámeszközök, grafikai tervezés. A reklámtárgyak piacát elsősorban a távol-keleti gyártók uralják, mivel olcsó termékeket állítanak elő. Ezen a rendkívül telített piacon a Pólótransz Kft-.nek sikerült vezető helyet kivívnia magának a Dél-Dunántúli régióban. Stratégiájuk, hogy a legmagasabb minőségű, márkástermékeket a legkedvezőbb áron biztosítsák partnereik számára. Az általuk képviselt márkák a nemzetközipiac legnagyobb pamutruházatot gyártó cégeinek termékei. Szolgáltatásaikat, termékeiket elsősorban gazdálkodó szervezetek, tehát cégek és intézmények felé értékesítik, de viszonteladó partnereiken keresztül is elérhető választék. Céljuk, hogy jót és jól szolgáltassanak, ezért szívesen részt vállalnak a teljesfolyamatban, az ötletadástól a kivitelezésig. Német, osztrák, partnerekkel rendelkeznek. Vállalatirányításirendszer bevezetését tervezik, valamint nyitni szeretnének további külföldi piacok felé.A cég német, osztrák, partnerekkel rendelkeznek. Vállalatirányítási rendszer bevezetését tervezik, valamint nyitni szeretnének további külföldi piacok felé. Fő célkitűzés, hogy a vállalkozás képes legyen az újtechnológiákkal folyamatosan lépést tartani, és olyan szoftveres fejlesztések megvalósítása, mely nemzetgazdasági szinten is értéket teremt. A 2012-ben elért árbevétel még alig haladta meg a 280 millió Ft-ot, melyet a 2015-es év teljesítménye jelentősen túlszárnyal 550 millió Ft-ot elérő árbevétellel. A felmérésidőpontjában 22 fő munkavállaló hagyományos foglalkoztatási formában heti 40 órás, napi 8 órásmunkarendben látja el a feladatát. A rugalmas foglalkoztatási lehetőségek feltérképezését célzó átvilágításteljes folyamatában (elsősorban a vezetői és munkavállalói interjúk, a vezetői kérdőívek és a munkavállalóikérdőívek értékelése alapján) a vállalkozás életében a rugalmas foglalkoztatással kapcsolatban az alábbimegállapítások és problématerületek rajzolódtak ki: Az egyenetlen munkaterhelés általánosan jellemző a vállalkozás működésére, a hagyományos foglalkoztatási forma nem biztosítja a kellő rugalmasságot. Szinténnem megkerülhető probléma, hogy a távmunka végzéshez szükséges eszköz és infrastruktúra jelenleg nembiztosított.

A felmérés időpontjában 22 fő munkavállaló hagyományos foglalkoztatási formában heti 40 órás, napi 8 órásmunkarendben látja el a feladatát. Az új munkavállalók felvételével a szervezet foglalkoztatotti létszáma tovább emelkedik, a fejlesztés megtörténtekor a munkavállalói létszám 23 fő lesz, a fejlesztés 11 átalakítottmunkakört betöltő munkavállalót-, a képzési és tanácsadási tevékenységek a teljes munkavállalói létszámot érintik, 7 munkavállaló munkakörének munka idejét a munkáltató 3 havi munkaidő keret kialakításával napitörzsidő megjelölésével határozza meg, 4 munkavállaló esetében távmunkára való átalakítás lehetséges. Az átalakítási terv 9 munkakörben 11 fő munkavállalót érint, összesen 2 típusú rugalmas foglalkoztatási formára történő átalakításra tesz javaslatot 1 új munkavállaló 3 havi munkaidő keretben történő alkalmazásával. A jelenlegi szervezeti kultúrában nem, vagy csak egyedi esetekben működik a rugalmas munkavégzés, a cégvezetők elkötelezettek a rugalmas munkavégzés lehetőségének bevezetése iránt. Mivel a külső piacihelyzettől függően az egyenetlen munkaterhelés általánosan jellemző a vállalkozás működésére, a hagyományos foglalkoztatási forma nem biztosítja a kellő rugalmasságot. Az egyes funkcionális részlegek közti munkamegosztás (például a gyártás és az értékesítés között) nem teljesen gördülékeny, ami nehezítheti a rugalmas foglalkoztatás bevezetését, illetve folyamatos problémát jelent a szakképzettmunkaerő hiánya egyes területeken (pl. szakképzett szitanyomó).A rugalmas foglalkoztatási formák bevezetéséhez az alábbi költségtételekkel számolunk: 12 tanácsadói napigénybe vétele, mely fejlesztés célja, hogy a rugalmas formák bevezetése elfogadottá váljon a teljesmunkavállalói közösség számára és beépüljön a vállalkozás szervezeti kultúrájába valamint hosszútávon fennmaradjon. Ennek érdekében munkajogi és pénzügyi téren megtörténik a szervezeti dokumentációkialakítása, Hr politikában rögzítjük a rugalmas formák illeszkedését a szervezet egészéhez és összehangoljuk a vállalati stratégiával, illetve IT tanácsadás biztosítja az informatikai háttérhasználhatóságát.

Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege: 10 012 181 Forint.

A projekt fizikai befejezésének dátuma: 2018.05.17.